Stockholm

8 augustus 2019 - Österfärnebo, Zweden

Eigenlijk willen we morgen vertrekken uit Färnebofjärden en richting Stockholm gaan. Het weer wordt dit weekend bar en boos in Stockholm (en ook op de plek waar we nu staan). Bij regen daalt de temperatuur hier eveneens enorm. 10  a 12 graden is dan normaal.

1. Emma:
    8 augustus 2019
    Waar gaan jullie nu naartoe dan? En de slang nog gevangen of hebben jullie het bij de brasem gehouden?
  2. :
    8 augustus 2019
    Nee hij heeft nog een vis gevangen: in the mood nu.
    Tsja we twijfelen nog wat we zullen doen. Ze geven pas ma/ di mooi weer op voor Stockholm en dat betekent dat we nog 3 dagen op deze camping blijven staan met slecht weer. We zijn deze camping al zat ( met mooi weer).... of
    We gaan richting huis komende zaterdag : nog 1600 km . Dat doen we in 3 dagen.
  3. Papa/mama:
    9 augustus 2019
    Henk gaat toch niet 'stockvis' maken he? Groot gelijk dat je met bar weer richting Sleeuwijk gaat. Goede reis en welkom thuis.
  4. :
    9 augustus 2019
    Vandaag schijnt de zon weer volop, hij steekt gewoon. We staan eigenlijk te lang op deze camping omdat het zo’n prachtig natuurgebied is en zo enorm rustig maar er is hier net als in Noorwegen geen HOL te doen of te beleven. Morgen gaan we ( toch) richting Stockholm. Die gaan we toch bezoeken en nemen nog een kijkje langs de oostkust. Ik denk dat we rond as di/ woe ruchting huis gaan. 1500 km proberen we in 3 dagen te doen. Groetjes en een heel fijne tijd in Engeland
  5. Mama:
    9 augustus 2019
    Het bericht v.h.vissen heb ik niet doorgekregen. Ik merkte het aan d reacties. Vandaag is Mariette 70 jaar geworden. Jong nog he? Het is wel verleidelijk toch naar Stockholm te gaan he, ondanks het slechte weer daar, want je bent er nu dichtbij. Maar
  6. Mama:
    9 augustus 2019
    Ik was nog niet klaar met schrijven! Maar de tel.ging en toen drukte ik op reactieplaatsen. Dus! Maar het is ook fijn weer naar huis te gaan,waar betere temp.zijn. Liefs xxxxxx
  7. :
    9 augustus 2019
    Ja we doen toch Stockholm aan. Vandaag was het weer redelijk . We hebben de helft van de rent ingepakt dus morgen zijn we zo weg. Gaat hat dan toch al s morgens regenen dan is niet alles nat. Jullie veel plezier in Engeland hoor