Öster Värnebo

4 augustus 2019 - Österfärnebo, Zweden

Vanochtend zijn we vertrokken uit Mora; Dalarna. We wijken af van ons oorspronkelijke plan om nog 400 km noordwaarts te trekken maar gaan richting het oosten van Zweden en richting Stockholm. We hebben al ondervonden dat de ACSI campings en de Charme campings hoofdzakelijk worden bevolkt en bemand door Nederlanders. We staan nu 150 km boven Stockholm in een natuurgebied: zo rustig! Uitzicht op een meer. En weer een heel ander meer dan de vorige. Het weer is goed: bewolkt, 18 graden en nachten zijn koud. Al zou het hier een paar dagen regenen, hier blijven we graag een week zitten. Alleen nog steeds GEEN eland gezien; balen! Wel 6 dassen en 1 vos. Dood aan de kant van de weg, zonde hè. Liefs van ons

1. Heidy:
    Gavle is ook mooi.
  2. :
    4 augustus 2019
    Ok dank je wel voor de tip. Dat is hier inderdaad vlakbij. Misschien hebben we er nig tijd voor.😂
  3. Heidy:
    4 augustus 2019
    Druk programma dus. Veel te plezier, genietervan
  4. :
    4 augustus 2019
    Nee joh we hebben de tijd aan onszelf. Alleen veeeeel muggen🦟
  5. Heidy:
    4 augustus 2019
    Ooo hebben we nooit last van gehad, hadden wel muggespul daar gekocht, schijnt beter te helpen tegen de muggen. Tsja met al dat water.....
  6. Emma:
    4 augustus 2019
    Klinkt heerlijk. Snel op elandtocht!!
  7. Mama:
    4 augustus 2019
    Je gaat niet verder naar het noorden,dat betekend dus dat je geen elanden ziet, en weer naar huis verlangt? Lekker gegeten bij Em en justin. Hij vond het bedje ook prachtig! Liefs xx
  8. :
    5 augustus 2019
    Oh wat hebben jullie lekker gegeten bij Em en Jus. Ik hoorde wat ze had gekookt. Heerlijk!
    Nee we verlangen nog niet naar huis en elanden zijn overal in Zweden maar vooral in het zuiden. In het noorden heb je meer rendieren. Maar het zijn erg schuwe beesten. Wel een hert over zien rennen maar ja die zie je op de Veluwe ook. De rust en de ruimte en de natuur is hier geweldig. Het weer is prima. Ze gaven voor vandaag regen op maar het was een heerlijk zonnige dag zonder gestoorde temperaturen. Over een paar dagen gaan we richting Stockholm. Liefs Daan
  9. Mama:
    7 augustus 2019
    Wij hebben hier nog nooit een hert gezien! Behalve in het hertenkamp. Xx