Värmland

29 juli 2019 - Grinsbyn, Zweden

Na wat angstige minuten zitten we in Värmland in de buurt van Karlstad. Omdat ze morgen regen op hebben gegeven hebben we de VOLLEDIGE tent opgezet : voortent, grondzeil, keukenluifel en voorzeil. Pfffff maar we staan dan ook mooi, aan  een meer. Eigenlijk zouden we naar Glaskogen een natuur gebied. We werden een onverhard grindpad op gestuurd  met 12,5 % hoogte, scherpe bochten end at zou 14 km duren!! Toen de ABS in zijn 1 aangaf het niet meer te kunnen ( met rode lampje) en tollende spingeluiden van de banden kregen we bijna een hartstilstand. We konden gelukkig omdraaien en zijn heeel voorzichtig terug gereden. Weet je nog pama dat jullie dat ook eens hadden met de caravan!!!! Brrrrr

1. Papa/mama:
    29 juli 2019
    In ieder geval zijn de foto's mooi en hebben jullie een mooie plek. Ja, wij kunnen die ontgoocheling ons nog als de dag van gisteren herinneren. Alleen konden wij niet keren!
    Buiten het weer hebben jullie een fantastische plek voor jezelf! Genieten en mogelijke
    auto-stress maar wegdrinken.
  2. Mama:
    29 juli 2019
    Wat een angstige ervaring zeg. Dat blijft je nog wel een tijd bij. Gelukkig isnhet goed afgelopen. Sorry, mijn bat.is bijna leeg xxx