Bohuslan

26 juli 2019 - Hamburgsund, Zweden

Om 11.30 aangekomen in Hamburgsund. Camping ligt aan mooie baai. Lekker zwemmen in het koele zeewater want ook hier is het warm. De omgeving voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Grote rotsachtige kliffen  met zacht grasland er tussen. Zeilbootjes varen af en aan. Op het land staan gekleurde huisjes. Bij de camping is een een haventje.

Hier staan we tot maandag: heerlijk

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mama:
    26 juli 2019
    Wat een prachtige foto's zeg. En gelukkig goed weer. Hier nogal heet : 40gr. Geniet maar. Xxxxxxx
  2. :
    26 juli 2019
    Vreselijk! Houden jullie het nog vol? Morgen is het gelukkig afgelopen en gaat het naar gewone temperaturen. Hier is het ook erg warm tegen de 30 graden maar we zitten gelukkig aan zee. Veel drinken he.
    Heidy en Anton hebben vandaag hun pleegzoon moeten begraven. Die heeft afgelopen zondag zelfmoord gepleegd. Heel afschuwelijk. In gedachten zijn we steeds bij hen. Mau en Door zijn ook naar de begrafenis geweest.
    Xxx
  3. Mama:
    27 juli 2019
    Wat afschuwelijk zeg! Daar zijn gewoon geen troost woorden voor. We kunnen enkel het bij onze Hemelse Vader leggen. Liefs xxxxxx